1. Når du afgiver en ordre

Når du har afgivet en ordre på PosTech.dk, vil vores system automatisk sende dig en bestillingsoversigt via e-mail.
Ordrebekræftelse/ faktura sendes til dig via e-mail i forbindelse med afsendelse af ordren.

 

2. Annullering af ordre

Ordrer, der endnu ikke er afsendt fra PosTech.dk kan annulleres ved at kontakte os på info@postech.dk

3. Priser

Alle angivne priser er i danske kroner og inklusiv 25 % moms. Der tages forbehold for pris- og korrekturfejl mv.

4. Betaling

Betaling for bestilte varer kan ske online ved brug af kontooverførelse, Mobile Pay eller kontant ved afhentning. Disse oplysninger transmitteres krypteret mellem kunde og postech.dk. Betalingen vil blive trukket ved afsendelse af ordren.

5. Fragt og levering

Forventet leveringstid er 1-2 hverdage. Bestilte produkter sendes som udgangspunkt samlet.

VM Data bærer ansvaret for varerne, indtil du har modtaget dem.

Vi leverer fra dag til dag, hvis der bestilles inden kl. 15 på hverdage. Der kan dog ske uforudsete fejl, force major eller andet. Vi sigter altid efter at få ordrer afsendt til tiden.

6. Fortrydelses-/returret

PosTech yder ifølge forbrugeraftalelovens § 17 en 14 dages fortrydelsesret på varer. Modtagne varer skal returneres i væsentlig samme stand og mængde.

Retur-/fortrydelsesretten løber fra det tidspunkt, hvor du har modtaget varen.

Det er muligt at returnere varer ved fortrydelse på vores adresse, såfremt du medbringer faktura.

Hvis dette ønskes bedes du kontakte PosTech på info@postech.dk

Varer kan også returneres direkte til PosTech. Ved fortrydelse skal du selv afholde udgiften for forsendelsen.

Det, du har betalt for varen tilbagebetales til dig, når PosTech har modtaget dine varer retur. Ved benyttelse af fortrydelses-/returretten vil der ske en elektronisk tilbageførsel af pengene.

Ved en elektronisk tilbageførelse kan der gå op til 5 dage før modtagelse.

Ved returnering hæfter kunden for eventuel forringelse af varen. Det er naturligvis ok at pakke varen ud af bobbelplasten fra papkassen for at se hvad der er blevet købt. Har varen været brugt eller taget skade, vil PosTech tage en vurdering af en evt. forringelse af værdien.

Varen skal sendes til:

  PosTech

  Vestre Ringgade 130

  4200 Slagelse

 SEND VAREN forsvarligt så denne ikke tager skade.

7. Reklamationsret

I overensstemmelse med købelovens regler ydes du som forbruger 24 måneders reklamationsret på alle varer.
Opdager du en fejl eller mangel ved en købt vare, skal du snarest muligt og inden for rimelig tid kontakte PosTech og forklare, hvori fejlen eller manglen består.

PosTech vil derefter håndtere din reklamation.

Lider varen af en fejl eller mangel, vil PosTech søge at afhjælpe denne eller alternativt foretage omlevering.

 

8. Forbehold og ansvarsfraskrivelse

PosTech tager forbehold for eventuelle pris- og korrekturfejl, tekniske fejl, udsolgte varer og mangler ved eller forsinkelse af leverancer fra underleverandører.

 

9. Fortrolighedspolitik

PosTech forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Forretningen vil ikke afsløre information om kunder/brugere til tredje part, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. PosTech vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredje part uden din forudgående tilladelse.